Sider

fredag den 14. februar 2014

Jersey bluser med neon detaljer

Vi holder vinterferie - ja det vil sige jeg holder ferie med ungerne. Kim havde kun fri i går og den dag blev brugt i Lego World i Bella centeret. En dejlig dag fyldt med gode lege oplevelser - det kan godt mærkes i kroppen, at vi var på tur i noget der ligner 18 timer!

Jeg har fået syet et par jersey bluser med lange ærmer og pyntet med lidt neon i gul og pink. Jeg har desuden lidt mere af stoffet og sælger det til 90 kr / meter - først til mølle. 





 Single jersey (tyndt) vil være perfekt til T-shirts eller hvad med en sød sommerkjole? 

Hestene er trykt (ikke vævet) ovenpå denne lidt tykkere sorte jersey (lidt a la isoli indeni men slet ikke så tyk). Perfekt til baggy, leggings eller til de lidt lunere bluser.

Leo med sølvglimmer - perfekt til det hele nærmest, hvis du også har piger der elsker dyreprint og glimmer.
SOLGT

15 kommentarer:

  1. Hvor er de lækre! Er hel vild med dem begge. Jeg har selv en rest af det nederste, så må lige se om der er nok til en lignende bluse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Lækker rest at have liggende - det er bare skønt det stof :-)

      Slet
  2. ELSKER det... Jeg vil rigtig gerne have 2 meter af den nederste med glimmer og så 1 meter af den sorte med hestene.

    Bluserne er rigtig fine... Super inspiration.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det klipper jeg til dig Dina - vil du lige skrive en mail: westmose@gmail.com så tager vi den derfra :-)

      Slet
  3. Nogen rigtig fine og lækre trøjer du har lavet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sara er også allerede begyndt at bruge dem så de er godkendt :-)

      Slet
  4. Fine trøjer! Specielt leoparden er jeg vild med. Hvis du har noget til overs, vil jeg gerne købe :-) pescno@gmail.com

    SvarSlet
  5. Hvis du har mere af det med hestene er jeg også interesserer i en meter ;-)
    lehto77@hotmail.com
    Mette

    SvarSlet
  6. Hvor er det nogle skønne bluser. Jeg er vild med neon detaljerne der pifte det sorte og grå op :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  7. Hvor fint - jeg er vild med kombinationen af det sort/hvide stof og neonkanterne.

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine og trendy :O)

    SvarSlet
  9. Hej vil høre om du har 1,5meter af stoffet med heste på og hvad det vil koste at få sendt? mvh

    SvarSlet
  10. Hej - jeg har desværre kun 1 meter eller det vil sige egentlig 2 meter og 15 cm men jeg har jo klippet ud til denne bluse så det ene hjørne er væk. Du kan få hele stykket for 150 kr inkl. fragt. Der er rigtig meget stof tilbage...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.