Sider

onsdag den 22. januar 2014

Fejlkøb - og dog...

Jeg kan bedst lide at købe stof i en fysisk butik, så kan jeg mærke kvaliteten og se farverne ordentligt men men men udvalget er ikke altid så spændende og så er nethandel jo fantastisk. Den anden dag fik jeg et slangeprint ind af døren som jeg blev ret skuffet over. Jeg havde læst det som en jerseykvalitet - perfekt til leggings og baggy bukser men denne jersey er coated så overfladen er blank og minder mest af alt om noget jeg kunne sy regntøj af.....

I princippet kunne jeg smide stoffet på hylden men nu er jeg blevet lidt stædig og vil få lidt ud af fejlkøbet alligevel. Første projekt blev en lille toilettaske med stoffet indvendigt og lidt stjerner udvendigt også - helt ok nu hvor jeg synes leggings i blankt slangeskind er liiige en tand for meget af det gode :-)

Jeg har syet rigtig meget som jeg ikke har fået vist endnu, så efterhånden som jeg får taget billeder finder det vej her på bloggen. Her et penalhus med de fine katte og en stor pude med de sødeste bambi - det hele er til salg i min Amio butik.


6 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige ting! Jeg er også bedst til at købe i fysiske butikker medmindre jeg kender producenten. Fx Lillestof og Liandlo, Robert Kaufmann osv hvor kvaliteten altid er i top. Lækre ting du har fået lavet - jeg er vil med printet på puden. Det er så nuser!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja dejligt når kvaliteten er kendt pga. mærket men ser det lidt som prøve lykken jeg er også andre gange blevet meget positivt overrasket :-)

      Slet
  2. Hvor er det fint det der bambi-stof :) Hvis du har meget af det coatede kunne du måske også lave puslehynde-bestræk af det?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo har tidligere syet nogle pusleunderlag så det er bestemt en mulighed dog til salg da vi langt om længe er blevet helt blefri....det er så vildt efter nærmest at have haft et eller flere blebørn i 9 år :-)

      Slet
  3. Kender til det! Jeg bor langt væk fra stofbutikker, så køber meget over net. Og det er ikke alltid det der kommer i posten er lige som jeg forestillede mig!
    Men godt at du kunne bruge slangestoffet til noget, selv om det ikke blev leggings:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Men det er jo også fantastisk at få leveret lige til døren så må det koste nogle fejlkøb indimellem :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.