Sider

fredag den 5. juli 2013

Westmose på Facebook og sidste nyt fra systuen...

Langt om længe har jeg fundet ud af at oprette en salgprofil på Facebook - ikke fordi det er svært men det tager jo tid det hele og den er langt fra færdig....men hvis du har lyst til at følge mig her fra den spæde start så like Westmose HER. Her kommer løbende en masse tøj til salg for selvom jeg har fire børn kan de umuligt nå at bruge alt det tøj, der kommer igennem maskinerne lige i øjeblikke...

Jeg har fået syet en fødselsdagsgave til Ida med Minnie - et stort pudebetræk havde det fine motiv.
 Retro shorts / knickers med grøn rib i benene....
 Pude til barnevognen i patchwork, lynlås i bunden og de kære lyseblå elefanter...

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er det altså fine ting du får ud gennem maskinen :-)
    Jeg har skrevet inde på din besked hos mig hvordan facebook boksen kommer på bloggen
    nu håber jeg du kan bruge det
    knus Gitte

    SvarSlet
  2. Ej nogle skønne ting du laver, især vild med Minnie blusen :)

    SvarSlet
  3. ps. linket til facebook virker ikke :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du gider skrive det - jeg har rettet fejlen...hmmm det må være den dejlige sommervarme der fjerner mit fokus :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.