Sider

mandag den 10. juni 2013

Cirkusbluse og et par småblomstrede leggins

Cirkusstilen er så fin synes jeg, så her er mit bud på en cirkusbluse - syet af det fine sort/hvide harlekintern samt ærmer i smalle røde / hvide striber. Blusen har egentlig været klar længe men først fredag fik jeg fat i sort rib til kanterne og for det ikke skal være løgn fik jeg vendt den nederste ribkant med syningen foran.....hader virkelig sådan en fejl for ved jo godt jeg lige skal tjekke inden jeg bare drøner igennem maskinen.



Jeg forsøger at få syet en masse af stof fra mit lager. Jeg fandt dette tynde bomuldsjersey med små blomster i en af bunkerne. Stoffet er nu klippet op til ærmer til bluser samt disse leggins til Sara - hun gider ikke bruge "rigtige" bukser - går altid med leggins med bluser, tunika og kjoler over...

11 kommentarer:

  1. Er vild med blusen!! hvor er du go mand :)

    SvarSlet
  2. Begge dele er SÅ flotte Mette - helt vildt! Og fedt at du bruger rester og mindre stykker stof til ærmer osv. Dejligt når man kan bruge tingene helt til det yderste :-)
    Og jeg skal da liiige love for at du har fået gang i pedalerne på dine symaskiner - det er da helt vildt hvad du får fra hånden :-)
    Kh. Malene (som kun er en lille smule misundelig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Malene
      Ja jeg skal love for der er gang i symaskinen igen - jeg har virkelig savnet det så kan nærmest ikke stoppe mig selv igen :-) NU skal der bund i lageret - jeg har alt for meget liggende og der er jo også for mange penge, så det er en ret dejlig følelse hver gang det bliver syet til et eller anden anvendeligt...

      Slet
  3. Svar
    1. Tak ja cirkus temaet er så fint :-)

      Slet
  4. Er helt solgt i blusen... Hvor er den fed! Jeg skal også i gang med at rydde ud i mit lager - det træææænger sådan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ja det er så dejligt at få tyndet lidt ud på lageret, så er det jo også næsten lovligt at købe nyt igen ikke :-)

      Slet
  5. Wow.. den bluse er simpelthen for sej! Rigtig fin blog i øvrigt, jeg har lige meldt mig som fast læser :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.