Sider

onsdag den 22. maj 2013

Så hatten passer....

Jeg syr stadig sommerhatte. Den cirkel der kommer som afklip fra skyggen tænkte jeg kunne bruges som toppen til en bøllehat. Jeg har ikke lige et mønster på sådan en bølle, men hvor svært kan det da være.....sy sy og ak ingen af pigerne kan være i bøllehatten men Sofia har da en dukke, der nu har en fin sommerhat. Næste gang må jeg hellere prøve at måle lidt på pigerne først :-)
Et af de store problemer her  i huset er, når det ene barn har fået noget tigger de andre....Ida fik derfor en sommerhat til Pippi (af foerstoffet til den oprindelige bøllehat), Sara fik en nederdel til sin elskede Abulla og Emil nogle Tintin puder - der kommer indlæg om dem i morgen...

4 kommentarer:

  1. Hihi - ja, hvis de alle skal have noget, har du da nok at se til:-) Jeg synes hatten er rigtig fin til dukken.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det ender som regel med de alle får noget - sådan er det slet ikke med købte ting med noget jeg selv syr bliver jeg bare så glad for de "efterspørger" og opfylder deres ønsker :-)

      Slet
  2. Åhh ja det kender jeg godt her hjemmefra.
    Jeg syr gerne til dem begge fra start af, for jeg ved, jeg kommer til det alligevel;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Smart ja så forudseende er jeg slet ikke :-)

      Slet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.