Sider

torsdag den 6. december 2012

Det første julepynt og en cirkelranke....

Jeg har godt nok lidt svært ved at geare mig op til jul i år. Det hele sejler herhjemme fordi jeg har været i min første praktik på Kolding Sygehus. Det er altså svært at pusse nusse og hænge julepynt op, når der er så mange forhindringer med bjerge af rod og vasketøj. Jeg har fri her til formiddag så der må jeg prøve at få bare lidt styr på det hele. PS. Praktikken var bestemt rodet værd - jeg var vild med det og savner allerede mine søde patienter / kollega på afdelingen.....

Men men men jeg vil da lige vise det julepynt der er kommet frem. De skønneste papirsjuletræer og hama snefnug er flyttet ind. Jeg har vundet det i en Give Away hos Savila.
Kortet med guldsmeden er jeg altså også ret pjattet med så det kommer snart i en fin sort ramme.


Heldet stopper ikke her for jeg har også vundet bogen "Sifs magiske julekalender" skrevet af Sif Orellana inde hos Phiasrum. Nu har jeg alle Sif´s bøger - elsker bare hele hendes univers. Jeg håber weekenden byder på tid til at lave de skønne julerystekugler for de er da bare fantastiske...

Tusinde tak til Sandra og Anya - det var nogle skønne december overraskelser.

På den kreative front er det kun blevet til lidt papirklip, det er faktisk også et stykke tid siden jeg blev færdig. En cirkelranke af lidt forskellige rester tapet / papir. Nemt og så pynter den da rigtig fint der på Sofia´s værelse.





9 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud at dine piger sidder og læser sammen! Nyd fridagen :)

    SvarSlet
  2. December kan godt være stressende, men det ser ud til at I alligevel har lidt julestemning derhjemme.

    SvarSlet
  3. Det ser hyggeligt ud, men nogle gange når man bare ikke det man gerne vil.
    Tjek evt min blog hvor jeg også har en give away i børnehøjde :)

    SvarSlet
  4. Det er bare omfattende at omlægge hverdagsrutinerne til også at indeholde tid til praktik/studier...men tillykke med dit valg:) Og så er det dog det dejligste billede af to af dine poder i sengen. Kunne titlen være "Harmoni" :)
    Hilsen Marlene

    SvarSlet
  5. Er vild med de der snekrystaller i Hama ; ) Hvis du mangler en jule neglelak, så kig forbi til en lille giveaway
    http://mamalover.blogspot.dk/2012/12/jule-giveaway.html

    Glædelig Jul fra Rikke

    SvarSlet
  6. Hvor ser det bare dejligt julehyggeligt ud og nej der behøver ikke sidder nisser på hvert et hjørne for at det kan blive jul. Julen er vel først og fremmest glæden og hvis du har den indeni så smitter det helt sikkert af på hele familien.

    Rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
  8. Jeg har også købt guldsmedekortet. Det er så fint!

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.