Sider

fredag den 6. april 2012

Påske projekt...

Nu har børnene et lækkert legehus i haven - min far og Kim byggede det i går i noget der minder om rekordtid. Nu bander vi bare over det er blevet regnvejr, for huset skal jo males og ikke mindst indrettes.....
Legehuset har siden dette billede blev taget fået undertag så det burde kunne klare regnen - men selve taget mangler, så det er ikke helt optimalt - øv!

En trillebør med vand, sand og jord og pigerne leger i laaaang tid....
Nej mor jeg har ikke spist mudderkager...

8 kommentarer:

  1. Så fint det er og ja det er bare ærgerligt med vejret i dag :o( Skønt med sådanne handymænd :o)

    SvarSlet
  2. Sikke et fint legehus!! Kan de ikke lige komme forbi og bygge et hos os? ;) Jeg drømmer om et lille legehus og gyngestativ i vores have.
    Glæder mig til at se billeder når det er malet og indrettet :D

    SvarSlet
  3. Skønt hus.. Held og lykke med indretningen.. Det bliver de glade for..
    Man kan jo næsten ikke vente..

    Lone

    SvarSlet
  4. Det bedste er et legehus og at indrette det! Vi har legehus magen til- bare malet "jordbærrødt" og hvidt! :) der er billeder på min blog! :)

    SvarSlet
  5. Skønt legehus. Er det købt i samlesæt eller bygget fra grunden af? Er spændt på at se det når i får det indrettet...

    SvarSlet
  6. NÆÆÆÆ et flot hus.. hvor er det købt??

    SvarSlet
  7. Legehuset er købt som et saml selv sæt kan ikke huske om det var Bauhaus eller Silvan vi købte det - men mener de fleste byggemarkeder har den model legehus :-)

    Nu skal jeg ud og svinge penslen igen - det bliver skønt.

    Fortsat god påske og tak for jeres kommentarer...

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.