Sider

torsdag den 8. september 2011

Torsdag morgen

Emil kan LÆSE jeg synes det er så vildt. Vi læser lektier om morgenen - han har jo kun en enkelt side for, så det kan vi sagtens nå. Det er ret hyggeligt med en lille historie at vågne på.....
Ida tuller rundt sammen med Sofia i dag. Hun er lidt sløj og stemmen lyder som en lille bitte mus derfor er hun hjemme fra børnehaven - men hun kan nu stadig godt servere i den travle restaurant....
Glasbrikker er perfekte som små tallerkner i køkkenet. Her varianter af Sødahl og IRA. De kan købes mange steder på nettet, loppemarkeder - jeg har fundet mine i genbrugsbutikker...

6 kommentarer:

  1. Jeg undres også dagligt over hvad Anna allerede kan (2.kl.)
    Tænker at SÅ hurtigt gik det altså ikke da jeg gik i skole :)

    SvarSlet
  2. Det er altså også vildt når de lige "pludselig" læser..:)
    Ikke dårligt med en tøsehjemmedag - I må hygge jer.. Her bruges også glasbrikker som tallerkner - det passer super med en lille portion pasta;)
    Ha' en dejlig dag søde..
    Kh Anne

    SvarSlet
  3. Hyggeligt med tid til lidt lektielæsning om morgenen.

    God idé med glasbrikkerne. Jeg vil prøve at kigge efter nogen næste gang, jeg kommer i en genbrugsbutik.

    SvarSlet
  4. Det var godt nok flot !
    Der er altså en verden , der åbnes for os, der kan læse:-)
    Er vild med de små Sjödahl :-)

    SvarSlet
  5. Binemor - Ja det er fedt at følge med i - ja hvis vi næsten kan med den fart de har på :-)

    Anne - Ja lige netop glasbrikkerne er perfekte til en portion gulerødder med flødeskum eller hvad dagens ret nu er :-)

    Frk. Studs - Ja kig efter dem de er rigtig gode og de her er i emalje.

    Losarinas mor - Ja vi skal da en tur på biblioteket inden så længe :-)

    SvarSlet
  6. Gud, hvor crazy at han kan læse!!! Det kan min Rasmus slet ikke endnu, men det lærer de heller ikke i Steiner skolen før i 3.-4. klasse.
    Kh Ulla.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.