Sider

torsdag den 29. september 2011

Bloglands Efterårs Ta-Da # 1



 To-Do / Ta-Da


To-Do / Ta-Da

 To-Do / Ta-Da
 To-Do / Ta-Da

 
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

Belladotte
To-Do / Ta-Da

Hverdagshjem
To-Do / Ta-Da

Fru Millas Cupcakes
To-Do / Ta-Da

Kreative Louise
To-Do / Ta-Da

pif paf puf
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

SimseLimsen
To-Do / Ta-Da
To-Do / Ta-Da


Hoff*Made
To-Do / Ta-Da

Krea-uglen
To-Do / Ta-Da

Mettes strik
To-Do / Ta-Da

Fr. Høll´s skriverier
To-Do / Ta-Da

hjemmebacht
To-Do / Ta-Da

Auvills univers
To-Do / Ta-Da

Vinther-design
To-Do / Ta-Da

Tænk Positivt, Tænk Kreativt
To-Do / Ta-Da

Skovsbo
To-Do / Ta-Da

Puslefanten og alt det andet
To-Do / Ta-Da

 lille leth design
To-Do / Ta-Da

Like Bree
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

Fies Fjollerier
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da
To-Do / Ta-Da

bang bang
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

FrkPoulsen
To-Do / Ta-Da

 To-Do / Ta-Da

Tjing Tjing
To-Do / Ta-Da

 To-Do / Ta-Da

Pescnos Frirum
To-Do / Ta-Da

Strikkelykke
To-Do / Ta-Da

Pia´s Hverdag
To-Do / Ta-Da


Tag en tur rundt i Blogland og se resultaterne af de forskellige projekter.
Listen vil løbende blive opdateret.

Indlægget med min To-Do for næste uge = tilmelding til den næste runde kommer på i morgen.

6 kommentarer:

  1. Fedt der er så mange der er med. Jeg har postede min ta da.

    SvarSlet
  2. Orv, hvor er der mange med ;) Super fedt!
    Jeg har lige lagt min TaDa ud - http://kreafeen.blogspot.com/2011/09/efterars-tada-no-101.html
    Tak for ToDa - TaDa ;) Det er så vildt, så meget man får lavet, når man har nogen at stå til regnskab overfor. Bukker og nejer herfra :)

    SvarSlet
  3. ups, har først lagt min ta-da ud nu, men nåede heldigvis i mål med projektet :-)

    SvarSlet
  4. FEDT, at du har samlet dem allesammen! Hold op, hvor er der mange med!! Må helt klart lige ind og lure!! :)

    SvarSlet
  5. Så blev mit Ta-Da færdigt - endelig - i går, men billedet, ja, altså først i dag ...

    SvarSlet
  6. Her er min ta-da
    http://aellebaellebu.blogspot.com/2011/09/ta-da-1-fr-efteraret-almost.html

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.