Sider

fredag den 30. september 2011

Bloglands Efterårs To-Do # 2

Krea-uglen
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

Auvills univers
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

lille leth design
To-Do / Ta-Da
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

bang-bang
To-Do / Ta-Da

Fru Millas Cupcakes
To-Do / Ta-Da

pif paf puf
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

Pescnos Frirum
To-Do / Ta-Da

Fies Fjollerier
To-Do / Ta-Da

Uglemors verden
To-Do / Ta-Da

SimseLimsen
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

 To-Do / Ta-Da

Mamma-Krea
To-Do / Ta-Da

To-Do / Ta-Da

 To-Do / Ta-Da

Like Bree
To-Do / Ta-Da




5 kommentarer:

  1. Hej, jeg vil rigtig gerne være med i din To-Do/Ta-Da hvis det ikke er for sent ;) Syntes det er en rigtig sjov idé, og en god måde at få lidt mere fra hånden end normalt - måske... nu må vi jo se.

    Kreahilsner fra Charlotte

    SvarSlet
  2. Jeg er også med i runde 2... Kom bare lidt sent ud af starthullerne...

    SvarSlet
  3. Hej Mette!
    Håber jeg når det :) Jeg har lige lagt et ToDo indlæg på min blog. Her er linket:
    http://kreafeen.blogspot.com/2011/10/efterars-todo-no-102.html
    De bedste weekendhilsner fra KREAfeen

    SvarSlet
  4. Hej Mette.

    Kunne godt tænke mig at deltage i din To-Do/Ta-Da, hvis det ikke er forsent.. Kunne jo skynde mig også at lave To-Do/Ta-Da #1 :-)

    Hk Rikke (abelikate.blogspot.com)

    SvarSlet
  5. Rikke du er velkommen til at deltage :-)

    Jeg har fået opdateret listen med de sidste tilmeldte nu. Fortsat god weekend :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.