Sider

onsdag den 30. juni 2010

Skal jeg grine eller græde?

Første feriedag med de 3 krudtugler har indtil nu været lidt af en prøvelse. Det er som om vi alle lige skal finde hinanden - de er nærmest som vilde dyr!! Prøv lige at se her hvordan vilddyrene har endevendt stuen mens jeg var ude og hænge vasketøj op...derfor spørgsmålet "Skal jeg grine eller græde"? Jeg valgte at hive kameraet frem, få skilt børnene ad og så glæde mig ekstra meget til det stykke lagkage, der står i køleskabet til i eftermiddag (rest fra Emil´s afslutningsfest i børnehaven).

11 kommentarer:

  1. "Jorden er giftig indtil Mor kommer igen!"

    de glemte bare at rydde op bagefter :D

    SvarSlet
  2. Hej Mette
    Jeg synes du skal grine, nyde kagen og glæde dig til der kommer en 4. krudtugle lige om lidt :o)
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hihi.. Jeg hopper også med på Mettes kommentar ;-)

    SvarSlet
  4. ej det kan være meget værre! Du skulle se hvordan min datter (hendes far kalder hende en vaskebjørn) kan rode stuen til på ingen tid, HELT ALENE endda. Så grin og nyd dine børn...
    God ferie til jer!

    SvarSlet
  5. GRIN ;-))) og bare rolig om et par dage er de ferie tilvænnet.

    KH

    SvarSlet
  6. Kender godt det med at ferien lige skal ind under huden på alle - rodet ser nu ikke så slemt ud på billedet?!? Sådan ser der vist bare ud til daglig hjemme hos mig :-) KH Lisbeth

    SvarSlet
  7. haha tror du håndterede det rigtigt :)

    SvarSlet
  8. åhhh ja sådan ser drengenes værelse + vores stue ud hver dag. mon ikke der kommer ro på om et par dage ;o)

    SvarSlet
  9. Hej søde bloggere!

    Hvor er det dejligt at høre, at jeg ikke er den eneste med vilddyr i stuen. Vi er ved at finde rytmen sammen i dag, så jeg kan lidt bedre styre dem :-) Nu vil vi nyde en frokost ude på terassen for hold da op et lækkert vejr..

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.