Sider

mandag den 7. juni 2010

Gaver i god tid

Om nøjagtig en måned fylder Ida 2 år. Jeg er derfor allerede nu gået lidt igang med de egenproducerede gaver. Ida elsker dyr, og derfor var det lidt oplagt med en uglepude til hende. Nu er der så bare lige det....at hendes mor ELSKER patchwork, og jeg har derfor udtænkt en kombination, så der kunne snige sig lidt patchwork på uglen.....

Voila en uglepude med patchworkfjer:
Jeg har syet uglen i mit sædvanlige mix.....isblåt bomuldslærred, sommergrønt stof og patchwork i gule, orange og grønne retrostoffer. Hovedet er i mørkebrunt babyfløjl med øjne og næb af filt. Siderne er de små lyseblå kløvere. Samme kombi som mit Give Away Sommernet.

Bemærk da også lige det skønne vattæppe uglen sidder på - det er sidste nye loppefund.

Næste gaveprojekt til Ida bliver en gravhund lignende den jeg har set på Bournonville´s blog.

10 kommentarer:

  1. Så fin en ugle - og godt tænkt at integrere patchworket i dit ugleprojekt:) Er sikker på Ida bliver super glad for den!

    SvarSlet
  2. Hvor er det en skøn ugle du har lavet til Ida.
    Er det en som man kan lave bestillinger på:)
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Den er godt nok sød Mette..
    Hvor dejligt med en masse hjemmeproducerede gaver.. Det er SÅ dejligt at give (og få;)..
    Den skal nok blive et hit..

    KH Anne

    SvarSlet
  4. Synes tit at ugler har en tendens til at se lidt onde ud, men den her den indbyder da til en ordentlig krammetur:)

    SvarSlet
  5. Sikke fin den er og super god idé at integrere patchwork, som du er så dygtig til. Dit farve- og materialevalg er også super godt!

    Det er en fornøjelse at komme ind på din blog, da du krea-mæssigt går helt dine egne veje... Tak for god inspiration!

    SvarSlet
  6. Åh, den var fin Mette! Du har dit helt eget udtryk, og din sans for farvesammensætning er beundringsværdig!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Malene - Ja jeg blev da nødt til lige at snige lidt patchwork på uglen, så er den jo også lidt sin egen :-)

    Sofie og Mor (Mette) - Ja jeg vil gerne sy på bestilling - du er velkommen til at sende mig en mail på: mettew@sol.dk

    Anne - Ja egen produktion plejer også være et hit her i huset, selvom det tager tid og skal planlægges længe før fødselsdagen.

    Louise - Jeg håber vil knus kramme den, når hun ser den :-)

    Maiken - Mange tak for dine roser. Jeg nyder også at få masser af inspiration her i Blogland, så er kun glad for at kunne give lidt tilbage :-)

    Differentia (Mette) - Ja den er helt sin egen....jeg er spændt på om gravhunden også bliver ligeså god, det bliver dagens projekt, hvis altså pigerne vil være med til jeg har lidt tid ved symaskinen :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare sød. Den skal nok få nogle kram :)

    SvarSlet
  9. Den er virkelig fin - Ida bliver da lykkelig!!

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.