Sider

mandag den 23. november 2009

Puder

Dagen har bare været mærkelig....for der var et eller andet ved den gule købmandsdisk der nagede mig. Alle vores andre møbler er neutrale (nok lidt kedelige) og absolut ikke pang, og pludselig midt i stuen stod den og nærmest skar os i øjnene, når vi gik forbi. Jeg aner ikke, hvorfor jeg bare ikke "kunne" med den nye stil, men tror egentlig bare, jeg ikke helt et klar til så meget pang på en gang...:-) Ironisk nok er det mig selv, der fortryder, Kim er med på den værste. Nå men jeg har tænkt mange farver og løsningsmodeller igennem, indtil det slog mig - børnenes legekøkken. Benene kan nemlig pilles af, så højden bliver helt perfekt. Farven er jo stadig super flot - er jo vild med den, men vi mangler bare lige alt det andet, så det kunne se godt ud.
Jeg har nu tapeseret skufferne og lågen med skønt vintage tapet og det var lige det der skulle til. NU bliver det fedt, jeg er ellevild for det betyder faktisk, at vi pludselig er foran tidsplanen med børnenes legeværelse - ja ja klap nu hesten :-)

Nå men jeg mangler alle detaljerne så som at male / tapesere kogeplader, og måske vil vi også sætte en "håndvask" i. En lille skål eller bradepande forstiller jeg mig, og så en gammel vandhane på væggen....jamen jamen det bliver så skønt. Derfor kommer der først billeder, når alle disse detaljer er på plads.

Efter aftensmaden som var rigtig tidlig i dag. Når jeg er selv med børnene om aftenen, spiser vi altså omkring kl. 17 - på den måde, undgår jeg den berømte ulvetime, og vi har god tid til at hygge os lidt bagefter maden. I denne hyggestund fik jeg klippet 2 meter Ikea stof op. Der var nok til de sidste 7 hule hynder samt nogle hule puder.
Den røde meget gamle metalbil samt stolen er fra min morfar. Stolen er i egetræ og med lækkert læderbetræk - vi har arvet 8 stk. og det er min morfar, der selv har fremstillet stolene samt det skønne spisebord, vi også har fået plads til.
Emil får nogle aftener lov til at lege lidt, inden vi siger endeligt godnat. Her til aften fandt jeg ham under sin seng! Han havde selv redt op med sovepose og det hele :-)

1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.