Sider

fredag den 13. november 2009

Shopamok

Hold nu op hvor mit Dankort har glødet idag.....jeg har været til Maileg´s efterårssalg i Herning - behøver jeg at skrive mere? Mit største problem var faktisk, at slæbe alt det jeg gerne ville købe, hvad gør man så - går selvfølgelig ind to gange. Nej hvor var det fedt. Nu er julen da for alvor skudt igang her i huset. Alt det jeg har fået købt, er pakket ind som julegaver, kalendergaver og hvad ved jeg gaver. Nisserne er flyttet ind, og har da endda fået fine møbler, at sidde i.....jamen altså hvor fiiiint.
Ud over det I kan se på billedet købte jeg: Plakater, dukkemøbler, dukkevogne og bøjler. Jep jeg gik AMOK!

7 kommentarer:

  1. Sikke en høst, Mette!

    De store dåser, så jeg ikke, da jeg var dernede - dem ville jeg ellers vildt gerne have haft et par stykker af... og kaninen med den hindbærrøde kjole... Jeg elsker hindbærrød, og vi har den i gul allerede nemlig...

    Uha, har næsten lyst til endnu en tur, men det går vist ikke, hverken for finanserne eller tiden... Vi kommer aldrig op til svigerforældrene for at male de mindst 10 småmøbler, der ståri deres lade klar til at blive opdateret til 2009/20010 indretning :-)

    SvarSlet
  2. Hej Helle....ja tænk engang dåserne kostede kun 25 kr. Kaninen med den hindbærrøde kjole fik Sara allerede i går - hun har døbt den klokkeblomst :-) Ja kan godt forstå du var fristet til en tur mere...jeg tror helt sikkert det bliver en tradition, at jeg skal til Herning hvert efterår fra nu af:-) Spændende med alle de møblerprojekter - glæder mig til at følge processen :-)

    SvarSlet
  3. Åh nej hvor fine sager.. Ville rigtigt gerne have haft en af de store dåser dernede... Glemte vist at sige det er en go ide at tage kæmpe shopping bags med.. Jeg har altid mindst 2 stk med derned... :)) Du kan vel ikke overtales til at sælge en af de aflange dåser kan du? Selvfølgeligt til en pris hvor du tjener på det, og gerne en til drenge... :)
    Selvf. helt iorden, hvis du ikke vil..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  4. Hej Rakel...tak for dit tilbud til køb, men jeg har lige regnet det hele ud - hvad der skal være kalendergaver, julegaver mm. Jeg melder tilbage til dig, hvis Emil ikke synes om dåserne (han kan godt have meget stærke meninger om den slags) og så er du velkommen til at købe:-) Ja du har helt ret med de store shoppingbags, faktisk er jeg helt øm i armene i dag fordi vi stod jo i kø nok ½ time. Lidt pinligt at erkende jeg har ømme arme efter en gang power shopping :-) Jeg lover dig, at give en tilbagemelding med dåserne. Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Hej igen Mette..
    Det er helt iorden.. Køber også altid kun selv hvad jeg liiige skal bruge.. Kender nogen der køber en helt masse som de så sælger dyrere og på den måde tjener deres shopping fest ind igen, men det har jeg bare ikke lige overskud/overblik til.. Men du siger bare til hvis han synes det er helt galt.. :)
    Hav en dejlig søndag..
    kh Rakel.

    SvarSlet
  6. Hej Rakel. Nej det ville da gå helt galt for mig, hvis jeg købte til salg også :-) Skal til at skrive et indlæg om min sidste shoppingtur...lover det snart må stoppe :-) Du må også have en dejlig søndag også, her i Kolding skinner solen for første gang i nærmest uger, så det er jo fantasisk! Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.