Sider

lørdag den 14. maj 2011

Få styr på garagen lørdag.....

Vi har et stort garageanlæg / værksted - vores biler er der slet ikke plads til for rummet bliver brugt til flyttekasser, cykeltrailer, småmøbler der skal males, overtøj og sko, værktøj og en masse andet skrammel...

Det er ikke ligefrem et yndlingsprojekt at skabe lidt mere orden og sortere derude, men nu her bagefter er det altså en ret god fornemmelse....

Alt skrammel måtte ud for at vi overhovedet kunne gå rundt derude...
En kæmpestor rumdeler (købt på GulogGratis) er blevet fyldt med sko og støvler sorteret efter str. - Ja med 4 børn (ok Sofia tæller ikke med endnu) har vi rigtig MANGE sko og støvler.....Jeg har skrevet str. på blå malertape - det var lige ved hånden derude...Samme system har jeg gjort med deres overtøj.

Mit skrivebord er flyttet fra garagen og ind i vores entré (bordpladen står i døråbningen ind til mit kreaværelse). Karamella lånte det nemlig på forårsmarkedet og ja tingene er bare gået lidt langsomt denne uge men mon ikke det når helt på plads i morgen :-)

Som tak for lån fik jeg disse fantastiske sager fra Camilla´s hånd - jamen altså det er alt for galt:
3 fine Liberty hårspænder til mine piger og en hæklet kaktus til Emil....
TAK!

Noget andet der også går lidt langsomt er, at få sat mine ting til salg på Amio og blogshoppen men kig da forbi og se det jeg har nået.......husk jeg bytter også meget gerne, hvis du finder noget.

Fortsat god aften

8 kommentarer:

  1. Hej Mette
    Super god idé at sorter fodtøj og overtøj i størrelser. Mine drenge genbruger også i det omfang, det er muligt.
    Regnen nåede måske ikke til Kolding egnen. Vi fik regn på SydFyn men nu skinner solen heldigvis igen.
    Håber salget af dine fine ting kommer til at gå godt på Nettet.. Det fortjener du..
    God lørdag aften / RikkeBo

    SvarSlet
  2. ja, hurra for G&G - er det ikke en fed fornemmelse at det ER gjort?

    SvarSlet
  3. Hej Rikke - Ja det er nemlig smart at sortere i størrelser og ja pigerne arver altså også fra Emil (ekstra regntøj osv.) det går jeg ikke så højt op i...det er mere mængden - der skal godt nok meget til med 4 børn, når først det hele er fundet frem fra alle krogene :-) Vi har fået lidt regn i Kolding men ikke i formiddag hvor projekt sortering stod på. Tak for dine ord om mit salg det varmer :-)

    Lavendel - Du kan tro vi har købt meget på G&G især møbler er altså godt nok billige - vi gav 150 kr for denne KÆMPEstore rumdeler. Ja følelsen her bagefter er bare YES :-)

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor ser det super organiseret og godt ud:-) jeg er også i gang med en større oprydning. Det er fantastisk at arbejde sig gennem bunkerne. Eller det er det ihvertfald bagefter:-) Kh Christina

    SvarSlet
  5. Kender det godt... Det er ikke lige skuret/garage/værksted man har mest lyst til at sortere. Vores skur skal snart sættes i stand og for at tømren kan komme til så skal der ryddes op og sorteres. Glæder mig bare til det er overstået, og man kan nyde et organiseret skur...Det må være rigtig dejligt :-)

    SvarSlet
  6. Vores garage kunne også trænge til en ordentlig omgang oprydning

    SvarSlet
  7. Åh oprydning i garagen er heller ikke et ynglingsprojekt herhjemme, men når det er gjort er det dejligt!

    Super idé men størrelser på hylderne, det gør det jo vildt overskueligt når man mangler en ny størrelse!

    Og ja men 4 børn er samlingen stor med stor på!


    Go søndag til jer!

    Kh Kristin

    SvarSlet
  8. Vi blev langt fra helt færdige denne omgang var ligesom "de store linjer" straks værre bliver det med sorteringen af alle hylderne. Lørdag er igen reserveret til projektet for ja det er FEDT bagefter (og nødvendigt for vi kan være her efterhånden) :-)

    Ja lige præcis Kristin det giver et godt overblik hvilket fortøj vi mangler :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.