Sider

fredag den 8. april 2011

Travetur og en pakke fra Kirkesjov

Vores tvillingeklapvogn er fundet frem fra garagens dyb og vinterstøvlerne er skiftet ud med travesko....ja jeg er begyndt at hente ungerne gående. Det er lidt af en rejse gennem kvarterets stisystem - i går tog det mig 2 timer. Vi hygger os undervejs, holder drikkepauser samler lidt forårsblomster og grene - Ida's plads i klapvognen blev derfor inddraget og brugt til opsamling....
PS. Dette er den idylliske version jeg har altså også travet turen i øs regnvejr, hvor jeg gik og tænkte, 
at det med motion var noget opreklameret (vælg selv et passende bandeord) :-)

Da vi kom hjem fra turen lå der en pakke til Ida fra Kirkesjov. Se her hvordan hun tog imod den:
 Ida blev altså rigtig glad.....hun gider bare ikke det der kamera lige i øjeblikket....

Jeg har været så heldig at vinde et skønt sæt tøj fra DUNS hos Mette med bloggen Kirkesjov. Røde bukser med orange detaljer og en kortærmet bluse med fisk. Der kommer altså lige et par billeder mere for hvor er det bare lækkert. 1000 tak til Mette og DUNS - Ida vil også gerne takke (sidste billede)....
Om lidt drager jeg på min nye fredags tradition - genbrugstur..... jeg glæder mig...

3 kommentarer:

  1. Ihh hvor er det dejligt at se det på :-) Lov mig at slide det op - det er altså så skønt! God fredag og god genbrugstur!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt med sådan en hente, hygge travetur - ikke i regnvejr, men gerne i blæst og sol:-)
    Åh genbrugstur.. jeg skal afted om lidt også - glæder mig.
    go genbrugstur til dig Mette, håber du finder nogle skønne lopper:-)

    SvarSlet
  3. Skønne unger....
    Go' weekend

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.