Sider

tirsdag den 5. april 2011

Next level.....

Sundhedsplejersken har været på besøg i dag og vi snakkede skemad til Sofia. Jeg har ammet fuld tid her det første halve år, og nu er det tid til nye kulinariske oplevelser for Sofia. Jeg har allerede været forbi vores lokale Brugs for at købe et lille arsenal af de forskellige meltyper. Sådan her ser "The next level" ud:
Sara fik også lov til at made......hov Sofia ville da også selv prøve, haps her fanger hun skeen og ja så fik vi for alvor grød overalt!

10 kommentarer:

  1. sikke nogen skønne tøser i har.
    De øjne er da slet ikke til at stå for:-)
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  2. 1000 tak for din dejlige kommentar Susi :-)

    SvarSlet
  3. Dejligt at følges med dig, Mette :-)

    Jeg er også lige netop begyndt på skemad til Alfred, og har fyldt skabet med glutenfrie meltyper.
    Igår fik han hirsegrød med pæremos - han var ikke ovenud begejstret, men vi forsøger igen idag.

    Held og lykke med næste fase - det ser ud til at gå meget godt. Hvor er hun bare dejlig!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  4. Sikke da nogle fantastisk smukke piger I har!! Jamen altså. Og det er da sjovere at spise selv ;)

    Og puha!! Kun 31 dage til marked... Hmmm.. travlt? ;)

    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Jeg vil bare sige, at jeg synes du er mega sej, at du har "fuldammet" sålænge!!

    SvarSlet
  6. Ulla - I lige måde.....vi er jo nærmest en lille mødregruppe :-) Lyder da ellers meget lækkert med lidt pæremos i....så mon ikke han får smag for det. Sofia har kun prøvet tynd grød af majsmel og det gik faktisk rigtig godt men sikke et arbejde for de 5 mundfulde :-)

    Anne - 1000 tak....ja hvorfor ikke bare spise selv helt fra starten? :-) Jo jeg har MEGA travlt med markedet - synes faktisk det hele hænger lidt i øjeblikket - men satser på, at jeg kan få styr på lidt mere i weekenden...

    Sarah - Tak tak jeg har haft rigelig med mælk, så ikke noget problem der - nu glæder jeg mig til denne nye fase og lidt mere frihed og at andre også kan made hende :-)

    Christina - Mange tak :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare søde, dine piger, slet ikke til at stå for :)

    SvarSlet
  8. Sikke nogle skønne piger du har. Det ser så hyggeligt ud når storesøster mader lillesøster:)

    SvarSlet
  9. Tak for jeres søde kommentarer.....det er ret hyggeligt at begynde på denne nye fase af Sofia´s liv :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.