Sider

fredag den 15. april 2011

En vinder er fundet...

Først og fremmest tak for den store deltagelse i min Give Away - det glæder mig rigtig meget at så mange har haft lyst til at deltage. Jeg har trukket vinderen med hjælp fra Random.org (jeg har selv kommenteret 2 gange så derfor er det 180 lodder).

Vinder af papiret:
Stort tillykke til lod nr. 24:


Send mig en mail med din adresse til: mettew@sol.dk

Jeg søsætter en ny Give Away på søndag, 
så håber I har lyst til at kigge forbi der.....

PS. Jeg fik bogstavlig talt kaffen galt i halsen i morgens for Kim har nemlig givet mig en Macro linse til kameraet 
(blev altså bare lige nødt til at dele det med jer - det er altså bare for vildt!!!)

3 kommentarer:

  1. Jeg har vundet, hvor er det fedt - har sendt min adresse til dig :) Tillykke med din ny e linse :)

    SvarSlet
  2. Hver gang der dukker en title med: så er vinderen trukket, eller noget der minder om, bliver jeg helt vildt spændt. Er det mon mig? Uh det var det ikke i denne omgang, men tillykke til KreaAngel

    SvarSlet
  3. Tillykke igen KreaAngel. Jeg har problemer med min mail så har endnu ikke modtaget din mail vil du prøve at sende igen og beklager det ekstra besvær...

    Fru Forstad - Måske du har lyst til at deltage i min nye Give Away ?

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.