Sider

onsdag den 7. april 2010

Energiboost...?

Puha det hele hænger lidt i øjeblikket. Jeg er TRÆT og ikke bare lidt træt men så træt at jeg ikke engang orker kreative sysler, og der skal altså noget til. Mit fokus er at få styr på huset efter påskeferie og ombygning af køkkenet. Der er nok at tage fat i, men helt ærligt ikke det mest spændende....dog er min grænse angående rod for længst nået, så det er bare om at tage fat selvom energien er helt i bund.

I går morgens 7.30 (midt i morgenmaden) kom der et par gutter og skulle skifte varmemåleren. De kom uanmeldt og nej hvor jeg da bare hader, at byde folk indenfor i den rodebutik vi har i øjeblikket. Jeg fik sparket lidt tøj til side i gangen så de kunne komme ind (PINLIGT) men helt ærligt vores hus om morgenen, hvor jeg er alene med 3 børn, det er så langt fra et Bo Bedre hjem man kan komme :-)

Da Kim kom hjem fra arbejde tog vi over i centeret og købte lidt nyt tøj.....se det er jo noget der giver lidt plus på energikontoen...hmmm måske jeg skulle ud og købe nye sko, det er jo virkelig et kick uden lige.

Nå men som I kan høre er dette indlæg vist mere en sludder for en sladder. Jeg kan ikke vise spændede genbrugsfund eller kreative sysler frem, for nu skal der ryddes op og gøres rent - så kan det være lysten og energien til lidt kreativ kommer igen :-)

12 kommentarer:

  1. den Bo Bedre Hjem saetning fik mig til at grine meget, tak for det :-)

    SvarSlet
  2. Superhyggeligt og dejligt ærligt indlæg :) Det bragte også smilet frem på min læbe. Uanmeldt kl. 7:30 om morgenen, tsk. Heldigt at du ikke også var i bad :D

    God dag! Håber at energien snart vender tilbage. Det hjælper nok, når der kommer mere styr på ombygningsrodet :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  3. Åh søde Mette - beam lige dig selv hjem og se mit hjem... Jeg KÆMPER for at skabe pletvise... ja pletter af ro og orden herhjemme, så jeg kan holde ud at være her og tænke en tanke... Det er i den grad et Sisyfos-arbejde, men jeg hænger i trods total træthed, som du også beskriver... her er det sygdom, ferie og speciale, der har forårsaget rod og energidræning... ;)

    Heldigvis har jeg fået hygget lidt i spisestuen i dag - stjal tiden fra specialeskriblerierne, fordi jeg simpelthen ikke kunne klare mere...

    NU må jeg i gang igen...

    God arbejdslyst til dig
    KH Helle

    SvarSlet
  4. Håber energien kommer tilbage - og jeg er faktisk sikker på at den kommer når du får ryddet op. Rod dræner...
    mht. Gutterne med vandmåleren - jeg tror slet ikke de ser rodet!!!

    SvarSlet
  5. Jep, en god oprydning, tilkæmpet trods træthed, plejer at give god energi - og det gør nye sko jo også ;-)

    SvarSlet
  6. nkitkat: Velbekomme men så sandt, så sandt. Vores hjem minder mere om en byggeplads indimellem....men det vender vel også en dag :-)

    Mirjam: Jeg havde heldigvis været i bad og fået tøj på, men altså puha og så lige første morgen efter påskeferien. Her til morgen løb vi også rundt fordi jeg pludselig opdagede Sara skulle til 3 års undersøgelse hos lægen kl. 9!!! Glæder mig til en (måske) stille morgen torsdag :-)

    Helle: De pletter du skaber ser fantastiske ud!! :-) Jeg fik også selv styr på meget i dag og jo mere der blev klaret jo mere ro fik jeg i kroppen....I morgen fortsætter kampen nu skal jeg altså i bund (også i skuffer og skabe) :-)

    Unikarina: Ja du har ret rod dræner. Desuden går jeg jo også og tænker kreative tanker / systemer imens jeg rydder op (kan slet ikke lade være) så det er faktisk helt ok. Håber du har ret i de gutter ikke har set rodet meeeen det var MEGET slem... :-)

    Mie: Du har helt ret.....i morgen mere oprydning (nu vil jeg helt til bunds) og mon ikke jeg skal afprøve det med nye sko - hehe kunne være fedt med et par forårssko :-)

    SvarSlet
  7. Kære Mette, jeg kender alt tid dine tanker.. man er bare så træt i øjeblikket.. dejligt du gider dele - du er så absolut ikke alene :-)

    Jeg vil også ud at shoppe!!!!

    SvarSlet
  8. Smil herfra..;)
    Hvis nogen var kommet uanmeldt herhjem så tidligt havde de også fået sig en på opleveren..:o)
    Kender godt din træthed - I har jo også haft et lidt "hårdt" program på det seneste.. Her RODER vi også.. Hele mandag flyttede vi rundt på de tre værelser, tømte skabe, erstattede møbler osv.. Hvilket har resulteret i at en skrottet puslekommode står midt i stuen, tøjbunker hober sig op i soveværelset, det rene vasketøj står og venter på spisebordet og kontoret.... Der forbliver døren bare lukket - helst låst;) - ind til.. Jeg er lige kommet "kravlende" hjem efter en lang dag med samtaler og orker ikke - i morgen mor, i morgen..;) Værst er det for gemalen, hvis rode-tærskel er noget lavere end min..
    Nå så fik du da lige en roman..;) Beklager - jeg er for træt til at forsøge at fatte mig i korthed..;)
    KH Anne

    SvarSlet
  9. Hei Mette :) Ønsker det masse energi og pågangsmot!!

    Det ligger en award til deg på siden min, og med den ønsker jeg deg en super uke videre!!

    Klem Beppe :)

    SvarSlet
  10. Hejsa og velkommen i klubben - den klub for os med rod i huset og krummen tær over at skulle invitere gæster indenfor i rodet :o)
    Velkommen også til den klub med os som er overbeviste om at en tøj/sko shoppetur gør underværker for både humør og energi :o) Jeg tror vi er rigtig mange medlemmer i begge klubber.
    Hilsen Lotte

    SvarSlet
  11. Christina: Ja dejligt med lidt støtte fra andre lidende energiforladte medsøstre :-) Jeg må indrømme det - jeg har været ude og shoppe igen igen idag uha det gør godt :-)

    Anne: Hold da op så er I godt nok også i gang med kæmpe ommøblering.....kender alt til at bruge stuen og spisebord til opbevaring af ja hvad ved jeg nærmest alt fra reklamer til vasketøj :-) God arbejdslyst

    Beppe: 1000 tak for award det gør mig glad. Klem Mette

    Lotte: Mange tak for din velkomst i begge klubber din beskrivelse rammer helt plet :-)

    SvarSlet
  12. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.