Sider

mandag den 19. april 2010

Blogger Patchwork

Ja jeg er da selvfølgelig også gået igang med et Patchwork projekt med sekskanter. Ikke nogen nyhed der. I har set det flere steder her i Blogland. Jeg ved bare ikke lige heeelt hvad det skal ende med - en pude, taske, pung, vest, nederdel....??? Nå men Kim var ved at falde bagover, da han opdagede mine 2 kæmpetasker med rester på mit arbejdværelse. Skal det lort ikke bare smides ud!! What...! Nu er jeg nærmest i protest gået igang med at bruge rester - jeg skal vise ham skal jeg  :-)

Grunden til mine rester overhovedet kom på tale er fordi, vi er gået igang med en kæmpe oprydning / sortering dvs. der skal mange læs på genbrugspladsen for i virkeligheden er vi ved at drukne i ting og sager. Meeen mine rester får han altså ikke lov til at røre. 

Jeg sætter ukritisk sammen nyt, gammelt, retro og  Liberty og i alle tænkelig farver - det er sjovt!

Kim er gået gik i gang med et projekt, (der vil holde ham ude fra mit arbejdsværelse et stykke tid endnu). Han maler træværk på huset.....hold op hvor det frisker op. Jeg har også været i haven og flytte lidt rundt på buske og blomster med Sara som en god hjælper. Så vi har virkelig gang i en masse projekter både ude og inde - men hey det er der ikke noget nyt i :-)

10 kommentarer:

  1. det bliver da bare super fint dit patchwork tæppe. kan godt lide det tilfældige, i kvalitet og farve valg. hæng du bare på;)

    Stine:)

    SvarSlet
  2. Hej Stine - Mange tak det er jo et simpelt forsøg på at bruge en masse rester på en smart (dog tidskrævende) måde :-)

    SvarSlet
  3. Ja, det er sjovt som nogle typer projekter bare spreder sig som ringe i vandet gennem blogland :-) Og så synes jeg virkelig det er sjovt at se, hvilke rester og sammensætninger som andre finder på, det giver et lille glimt af personens stil og personlighed synes jeg.

    SvarSlet
  4. Uh Mette - kan se I er lige så gode som os til at ha' en masse projekter i gang..;)
    Lækkert tæppe - jeg kan også godt lide det tilfældigt blandede.. Ved ikke om jeg har tålmodigheden, men fristende det er det..
    Det ser super hyggeligt ud med trækvogn og det hele..;)
    Her deler vi kontor/krearum - det går også indimellem gemalen lidt på nerverne, når stof og garn breder sig for meget..:)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Hej Mette.

    Herligt patchwork projekt du har gang i, meget resteagtigt oplagt, og specielt når husbonden truer med at smide det ud ;o) Jeg er også meget hug på patchwork. Tror patchwork er en besættelse for livet, når den først er kommet ind under huden :o)) Er spændt på at se hvad den ender med, hvem ved om du når til et helt tæppe :o)

    Knus Anette

    SvarSlet
  6. Hej Mie
    Ja synes det var oplagt med patchwork til at gøre et større indhug i mine rester. Uha så viser mine rester vist, at jeg er lidt sprælsk / farverig og måske ikke helt så struktureret ang. farver og orden. Haha passer meget godt :-)

    Hej Anne
    Jamen skal der ikke være gang i mindst 3-4 større projekter? Hvordan gik det egentlig med jeres ommøblering?

    Hej Anette
    Ja hvad ved mænd om rester :-) Jeg tror nu ikke det bliver et tæppe måske nærmere et par puder til vores havebænk....eller uh altså er bare i tvivl.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Jo mange projekter på én gang helst - både inde og ude..;)
    Vores ommøblering gik godt - i den forstand at rummene ligesom "faldt på plads" for os, da vi havde fået byttet rundt.. Men alle detaljerne mangler stadig.. Er nået længst med Karo's værelse - mangler stadig lidt endnu... Smider billeder ind, når vi er lidt længere..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Hej

    Det er noget af et projekt du er gået i gang med. Jeg er spændt på hvad det ender med.. Stumper og stykker kan nemt blive til mange flotte ting, jeg er ikke i tvivl om at det bliver tilfældet her.

    Venter i spænding...
    Lone

    SvarSlet
  9. Hej igen Anne - kender godt det med det føles helt rigtigt efter en ommøblering og så er det jo slidet værd. Glæder mig til billeder og kan se du også er blevet "patchworker" - ser fedt ud :-)

    Hej Lone - Ja nu har jeg endelig fundet ud af det skal være en vest (pude som back-up) :-) Ja rester SKAL da gemmes efter min meing.

    Fortsat god dag

    SvarSlet
  10. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.