Sider

torsdag den 8. august 2013

Regn på Sara´s første skoledag

Det er helt uvant med bragende godt sommervejr i sommerferien og regnvejr på første skoledag men sådan skulle det altså være her i dag hvor Sara begynder i 0. klasse.
Da jeg skulle tage de traditionelle - "se min skoletaske billeder" havde jeg min nye regnponcho på, som jeg har fået lov til at teste fra Bilka og Lahme kommunikation. Helt perfekt til formålet så øjeblikket kunne foreviges. Sara måtte trodse regnen så det er ren snyd og bedrag at vejret ser godt ud på billederne - hun står dog lidt i tørvejr under vores udhæng ved huset.




 Ponchoen med gennemgående lynlås har brede ærmer en lille krave og en bred lomme fortil, og er nem at pakke sammen i tasken, når du kommer frem. Modellen fås i to designs: Det geometriske sort hvide mønster med gul neon lynlås, eller det gråtonede abstrakte print med bordeaux kontrastfarve. 

Dette indlæg er sponsoreret. Jeg synes virkelig de er ret fede de her regnponcho specielt den med de neongule detaljer.

2 kommentarer:

  1. Første skoledag er en "stor" dag(så skidt med lidt regn;0)Håber din store pige havde en dejlig dag:0)

    SvarSlet
  2. Hvor ser hun dejlig, og stor, ud! Håber hun havde en god første dag :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.