Sider

tirsdag den 25. oktober 2011

Halloween forberedelser...

Åh siden lørdag har vi ligget helt underdrejet herhjemme.....vi har alle været nede med nakken pga. sygdom den ene mere end den anden og værst Kim den stakkel. Jeg har derfor ikke så meget at skrive om, men kan da vise de første tegn på, at Halloween for alvor nærmer sig her i huset. Vi skal til stor fest på skolen her i weekenden så 7-9-13 skal vi bare snart over alt den her sygdom...
Når nu der ikke sker noget som helst herhjemme er det vel meget passende 
med et lille tilbageblik på hvordan vi fejrede Halloween de andre år. 

Her 2010 og 2009.

7 kommentarer:

  1. Hej Mette, øv det lyder ikke sjovt med alt den sygdom, stakkels Kim, det er aldrig sjovt når det er manden der er syg ( det må være en speciel mandesyge, og den kan være særdelse ond )God bedring til jer alle, og så håber jeg i alle når at blive raske, inden halloween festen... Men hyggeligt at i har fået lavet græskar hovder, de er rigtig fine.. knus Gitte

    SvarSlet
  2. Håber i alle snart en ovenpå igen, så i kan hygge jer med græskar og festivas

    SvarSlet
  3. Vi har også lige holdt halloweenfest for alle vennerne her i weekenden. Det er 3. år vi gør det, og det er bare så hyggeligt med udformning af græskarmænd, varm kakao, dejlig kage og kreative sysler:-)

    SvarSlet
  4. ØV: Jeg håber I snart er ovenpå allesammen.

    SvarSlet
  5. Fine græskar lygter I har lavet, og god bedring så I er friske til den store fest ...

    SvarSlet
  6. Tak for jeres god bedring hilsner. Vi er heldigvis ved at være ovenpå igen men altså det har været en sej omgang, når vi alle 6 har været syge på skift siden lørdag.

    Jeg satser på suppen i aften lige giver det sidste skub, så vi kan brænde de sidste baktusser af :-)

    Fortsat god dag :-)

    SvarSlet
  7. Hejsa

    Jeg har givet dig en award, fordi du er en af de blogs jeg har opdaget for nyligt. Du kan se awarden på min blog.

    kreakarrusellen.com

    Mange hilsner
    Louise

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.