Sider

mandag den 21. marts 2011

Tour de familiebesøg og lidt papir inspiration...

På grund af vores badeværelsesprojekt har familiebesøg været sat lidt på stand-by......denne weekend var derfor booket til at hygge os med vores familie. Oldemødre, bedsteforældre, onkel og tante og en forsinket julefrokost med Kim´s arbejde blev det til......huset herhjemme ligner noget der er løgn, for vi har kun været hjemme og vende indimellem og kaste den ene taske ind for at tage en ny med.

Lørdag formiddag havde jeg dog en smule kreatid og arbejder på noget patchwork, denim, retro, farvestrålende noget....jeg satser på at blive helt færdig her i aften, så mere om det i morgen.

For ligesom at vise lidt kreativt frem skal I se den lille æske, der står på hylden ude på vores nye badeværelse. Æsken er beklædt med noget af det samme papir jeg udlodder i min nye Give Away. Det er den æske den lille orange  Kähler vase var i. Jeg har klippet låget rent for alle kanter og limet et bånd på også.
Nå men huset rydder jo desværre ikke sig selv op så....over and out :-)

4 kommentarer:

  1. Hold da op er meget imponeret. Den er da virkelig blevet god. Og så bare indpakningen fra noget nips. Jeg tænker tit jeg burde gemme mine skotøjsæsker. Men er så dårlig til at tapesere æsker. Men den der er da ret inspirerende.

    SvarSlet
  2. Det er da en god ide. Jeg må da vist til at gemme æsker, så er der jo også fin indpakning til gaver :)
    God fornøjelse med oprydningen.. Kender til det fra to børn.. Hold op hvor kan jeg forestille mig det for fire.. Men skønt når det er gjort inden alle kommer hjem igen¨, så du også når at nyde det :)
    Lykke

    SvarSlet
  3. Så fin esken ble!! Det er så utrolig masse flott å lage med papir. Ideen var jo så genial men enda enkel :) Klem Beppe

    SvarSlet
  4. Cecilie - Mine første papir projekter brugte jeg tyndt dobbeltklæbende tape fra Panduro hobby - det er altså nemt dog lidt dyrt i længden...

    Lykke - Super god idé til indpakning af gaver og oprydning herhjemme er en never ending story kommer nærmest aldrig helt i bund....

    Beppe - Ja der er virkelig mange muligheder med papir og det gør bare den helt store forskel...:-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.