Sider

tirsdag den 1. marts 2011

fra nederdel til sommertop...

I går havde jeg en smule sytid og det gik bare slet ikke! Stofsammensætning til nederdelen blev lige i øjet, men den sad bare mærkeligt da Ida fik den på.....æv. Nu har jeg fået sovet på det og nået frem til denne løsning. Jeg har syet et par stropper på og pludselig er det blevet til den fedeste sommertop med strutskørt... Der kommer helt sikkert nogle toppe med til markedet måske ikke helt som denne men tilsvarende. Ribkanten er fra en lille bodystocking jeg har slagtet og ellers er den syet af noget af mit "nye" retrostof.

10 kommentarer:

  1. Dejligt at den kunne reddes og blive til en super skøn top.
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Genialt Mette! Godt reddet, så jeg sige. Du er så sy-sej.
    Jeg genkender noget af stoffet, gør jeg. Vildt skønt at se det i action.

    SvarSlet
  3. Louise - I går kunne jeg ikke lige tænke så klart så ja det var godt den kunne reddes.

    Trine - Tak og du er da bestemt ved at komme efter det med syningen :-)Og du kan tro jeg er glad for stoffet...:-)

    SvarSlet
  4. Det er skønt når noget kan reddes på så lækker en måde, man kan jo ikke så at den ikke har været tiltænkt det formål fra starten.

    Søde farver.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  5. Godt reddet
    Godt genbrug
    Og super sød og cool top!

    stine:)

    SvarSlet
  6. Hvor godt Mette! Godt du fik sovet på den og fik reddet den med stropper - så fint!!
    Kh Kristin

    SvarSlet
  7. Sikke en fin top til en super skøn model

    SvarSlet
  8. Hvor er den bare flot (og modellen er jo slet ik til at stå for:-)

    Nu kan det altså ik blive sommer hurtigt nok:-)

    Knus MAlene

    SvarSlet
  9. Godt tænkt, og skøn model! :o)

    SvarSlet
  10. Den er genial og vildt flot!

    Ang det tapet du har eftersøgt, så prøv at kontakte Bournonville. Jeg mener hun købte en hel rulle af mig, dengang.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.