Sider

fredag den 20. august 2010

Lagersalg

I går aftes måtte Dankortet frem igen, jeg kom nemlig tilfældigvis til lagersalg hos Nordhjem. Jeg nyder altid jeres gode links, så her kommer et af de farlige fra mig...

Jeg købte blandt andet:
Og meget meget mere....men kig selv forbi Nordhjem, hvor alle billederne er lånt og se de virkelig gode tilbud.

Jeg må hellere komme ind til symaskinerne og få kørt noget stof igennem, der ligger rigtig mange halvfærdige projekter jeg hellere må komme i mål med.

5 kommentarer:

  1. Så mye fiiiint!
    Det var en ganske farlig link ja ;o)

    God helg til deg!

    SvarSlet
  2. Jeg får fast mail fra dem, og også på Facebook.. Det er et fantastisk sted!

    SvarSlet
  3. Kender det godt, bliver nemt fristet derinde :o)

    SvarSlet
  4. Namaste - Ja sagde jo det var farligt link :-) God helg til dig også..

    Miv - Nå ja kunne da have tilmeldt mig deres nyhedsbrev.....men måske min økonomi har bedst af at lade være :-)

    Lena - Ja har også været forbi før men aldrig til lagersalg...:-)

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.