Sider

torsdag den 11. februar 2010

Sovepose - pose

Emil skal overnatte fredag til lørdag i børnehaven, og de skal derfor medbringe sovepose - ingen problem  han har for længe siden fået en Disney Cars sovepose - selve posen var desværre gået i stykker - måske fordi de er så små, og vi altid maser for at få soveposen i. Problemet er nu løst. I min oprydning på stofhylderne fandt jeg noget Cars stof og det skulle selvfølgelig bruges til den nye sovepose pose. Snor og rem har jeg genbrugt fra den anden pose.
De sidste dage har vi været hårdt ramt af sygdom. Sara har fået lungebetændelse og Ida har øjenbetændelse. Kim arbejder om natten / sover om dagen.....så jeg glæder mig meget til weekenden, så jeg også kan få sovet lidt...og børnene begynder at blive raske :-)

9 kommentarer:

  1. Ja, hvad er det egentlig med de der soveposeposer. De er rigtig gode til at lave soveposerne, men så knækker filmen også! Jeg har a.l.d.r.i.g oplevet én, der passede efter at posen var kommet ud af posen første gang.

    Livet er fuld af mærkværdigheder ;o)

    Og nu er poseposen da også en tand flottere, tænker jeg Emil synes.

    SvarSlet
  2. Den soveposepose blive sønnike vist glad for at vise frem:-)God bedring til de syge børn!

    Randi

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor er den flot! Nu kan den rigtig "flashes" til overnatningen.
    Rigtig god bedring til jer!

    Mange hilsner
    Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette - Ja du har ret kender heller ingen der kan pakke en sovepose som fabrikanten...:-) Så er det godt vi kan være problemløsere bag symaskinen :-)

    Hej Randi - Han blev meget glad og glæder sig rigtig meget til at vise drengene den :-) Tak for den gode bedring, tror vi trænger...

    Hej Mette - Mange tak.....ja hvad er der med drenge og Cars....Emil elsker bare den film, og nu skal han rigtig over og "blære" sig med posen, hvis jeg kender ham ret :-)

    SvarSlet
  5. Du må da være favoritmoren..;) Den er blevet rigtig fint - og sikke et hit at du lige kunne løse problemet med stof fra gemmerne..

    Hvor træls for jer og pigerne med sygdom - god bedring til dem begge.. Håber I får en god nat og ellers kan få ladet lidt op i weekenden..
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Forresten Mette...
    Når du putter fint papir på æsker m.m. - får de så en gang lak bagefter eller..?
    KH Anne

    SvarSlet
  7. Hej Anne - Mange tak...ja vi er helt sluppet uden om sygdom indtil nu altså..nej jeg har ikke lakeret æskerne, de står mest og pynter og ja støv bliver bare taget med en tør klud. Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Lækker sovepose-pose, den passer da perfekt til en lille bil-glad dreng. Håber det bliver ren succes med børnehave-overnatning.

    God bedring med de to andre!! Og god weekend!

    SvarSlet
  9. Hej Louise - Ja den er helt perfekt til Emil, der stolt er taget til børnehaven og måske? sover nu....der var godt nok vild stemning, da vi afleverede kl 17 :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.