Sider

mandag den 7. december 2009

Store is og gaver

Kim´s mormor bor på plejehjem i Sdr. Jylland, og i går havde vi inviteret hende på en lille køretur med kaffe og kage stop. Emil og Sara fik en kæmpe isdessert - hold da op, hvor kan de være stille, mens de spiser sådan en kaloriebombe :-) De fik også æblemost på flaske - altså hvor er det mange gange de små ting, der vækker stor jubel. Vi havde en fantastisk dag og sluttede af på plejehejemmet, hvor alt julepynten og børnene blev beundret.
I dag har jeg fået lidt mere styr på stuen, der før mindede om en lagerhal af småmøbler. Ting og sager er blevet flyttet rundt, og nu kan jeg efterhånden holde ud at være her. Ja overskuddet har endda bevirket, at Emil kommer hjem fra børnehave til denne overraskelse:
Et par mørke denimbukser med lækre lommer (sorte med hvide stjerner) kantet med solgult bånd og så prikken over iét de søde biler Mette Lykke har hæklet til mig. Det er Emils juletøj - jeg havde egentlig planer om at sy en bluse også, men jeg vil hellere finde en gulmønstret Katvig eller Holly´s langærmet T-shirt, de er nemlig så lækre.

Prøv at se her, hvad posten havde med idag:
Denne skønne pude jeg har vundet hos Krudtuglens Mor - 1000 tak for den smukke pude Christina - lige min stil. Jeg har oppe i mit hovedet indrettet et hjørne i stuen med temaet fugle. Der skal hænge Rie Elise Larsen kopi fugle, være små fuglehuse med tapet/pangfarver og nogle billeder med applikerede fugle, denne fine pude og og og... Ja idéer har jeg nok af :-)

Nå men jeg vil smutte op og hente Emil, han skal jo overraskes med et par bilbukser :-)

7 kommentarer:

  1. Hvor de bare skønne de bukser, du er meget dygtig til at sy, det er desværre ikke min stærke side.

    SvarSlet
  2. Hej Mette - nej men du kan hækle og tak for kompliment:-) Jeg kan tilføje, at Emil har bukserne på lige nu han blev bare SÅ glad for dem :-)

    SvarSlet
  3. De er virkelig blevet flotte bukserne - kan godt forstå hvis han er meget glad :-)
    Og herligt med et fuglehjørne - herhjemme har jeg er blomsterhjørne med masser af blomsterbilleder, indrammede pressede blomster samt en lækker stol med en blomsterpude :-)
    Mvh Louise

    SvarSlet
  4. Hej Louise - Det lyder da som et fantastisk hjørne du har :-) Jeg håber der bliver tid til at realisere et fuglehjørne herhjemme:-) God dag

    SvarSlet
  5. Ejj Mette hvor passer fuglepuden bare så fint ind i dit begyndende fuglehjørne :))

    SvarSlet
  6. Hej Christina - ja den fik mig lige kickstartet til et fugletema :-) Skal nok vise flere billeder senere. Igen 1000 tak for den skønne pude.

    SvarSlet
  7. Denne kommentar er fjernet af en blogadministrator.

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.