Sider

fredag den 23. oktober 2009

En gave til en særlig familie

Nå så blev det fredag morgen - ej alt for tidligt efter min mening. Emil faldt i søvn foran verdens bedste og mest stabile barnepige - flimmerkassen i går kl. ca. 17. Vi kunne overhovedet ikke få liv i ham, så han kom i seng uden aftensmad og tandbørstning (ja hvad gør man?) Knægten vågner så kl. 23.30 - Moooaar jeg er sulten, tørstig og meget FRISK!! Nå men han faldt utrolig nok i søvn igen kl. ca. 01 efter utallige rugbrødsmadder og mælk :-) Men at få mig ud af fjerene igen kl. 6 her til morgen, krævede vist en del ifølge Kim.
Vi skal besøge gode venner her i løbet af weekenden, og jeg har syet to af disse stofkurve til dem.
Jeg har efterhånden syet en del stofkurve, som vi bruger som brødkurve, til opbevaring og meget mere. På billedet ses den i fuld størrelse - men det er meningen kanterne kan foldes ned afhængigt af hvad der skal i den. Der er strygeindlæg imellem yder og inderkurv, så den ikke klasker sammen - smart! Se udvalget af stofkurve på min hjemmeside, de koster kun 60 kr + porto:

www.minisalg.dk

Da pigerne sov deres middagssøvn i går - tryllede Emil og jeg i køkkenet. 2 plader helt fantastiske småkager med chokolade, rosiner og valnødder (fra mormor og morfars kolonihave). Mums de var så gode, at kagedåsen i skrivende stund allerede er tom.
























Da vi havde spist hjalp Sara os med at rydde op - støvsuge, tørre bord af mm. Det er så sødt og en kæmpe hjælp, når hun går i auktion med klud og støvsuger. Rigtig god fredag til jer :-)

1 kommentar:

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.