Sider

onsdag den 17. juli 2013

Ørneshorts - 3 farvet nederdel og lidt feriestemning

Jeg holder ferie med børnene i denne uge - vi har ikke noget fast på programmet men tager på lidt småture og nyder ellers det gode vejr i haven.

Om aftenen er der (hvis jeg orker det) lidt kreatid så et par shorts og en nederdel er det blevet til og ellers har jeg fået klippet ud til en hel masse andre spændende projekter.

Ud af et par viskestykker har jeg syet et par shorts til Emil med ørne. Lommerne har den størrelse de nu har for alt stof blev brugt rub og stub.


Nederdelen drillede mig ret meget undervejs - 
sømrummet skulle jo lige passe nu der er tre forskellige farver. 
Den ser da så mega nem ud at sy meeeen...nå lige meget det lykkedes da til sidst.
Til sidst lidt billeder fra de første dage af vores sommerferie...
 Sara skal til at smide en flaskepost i Kolding Fjord
 Nårh mit hjerte smelter da lige lidt her...
 Kolding Miniby
Sofia skulle egentlig hjælpe med at vaske bil...

4 kommentarer:

  1. Dejlige feriebilleder, og lækre shorts med ørn. De må have vagt glæde - de er mega seje. Nederdelen er virkeligt også flot.
    Herhjemme holder vi også ferie, men jeg når heller ikke så meget kreativt...
    Kh Eline

    SvarSlet
  2. Du laver nogle skønne ting til nogle skønne unger :)

    SvarSlet
  3. din fine Minnie bluse/kjole får lige lidt omtale her inde også :D

    http://www.krea-mutti.blogspot.dk/2013/07/et-dejligt-bytte.html

    SvarSlet
  4. Fede shorts. De må da falde i god jord hos din søn :-)
    God sommer :-)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.