Sider

lørdag den 10. december 2011

En lækker præmie og så liiige en mere...

Retro guf og en fin bog er landet herhjemme. Jeg har vundet det hos HausfrauBlau - skønne sager som jeg glæder mig meget til at kigge lidt mere på......1000 tak Marianne.
Når først jeg synes et eller andet er sjovt at sy - ja så har jeg ret svært ved at stoppe igen. Kvalme grænsen for, at jeg viser bluser frem herinde er jo ved at være nået - men jeg måtte altså lige sy en mere og det er nok ikke den sidste haha :-)
Legende alfe med hjerteærmer og gule kanter. I ryggen er der en stor rød knap...

2 kommentarer:

  1. Åhhh skønne præmier du har vundet - det er helt vildt som alle i blogland vinder for tiden, kan se jeg er gået glip af mange skønne give aways i den sidste tid :(
    Jeg har bestemt ikke nået grænsen, hvad fremvisning af dine skønne julebluser gælder. Det er fantastiske som ét blusemønster kan give så mange forskellige bluser.
    De er super fine, min her hjemme er desværre nok for gamle til sådan en bluse... det skal være bling bling :o)
    Rigtig dejlig lørdag aften.

    De kærligste hilsner
    Jill

    SvarSlet
  2. Nu har jeg pløjet dine indlæg igennem med julebluserne! Åhh hvor er de bare skønne!! Hvad er priserne mon for en bluse i pige - str 98 til Fræksakken herhjemme?
    Jeg har jo fulgt dig længe, og ved du var fast læser hos mig før (min tidl.blog lukkede jeg for en uge siden) men du er hjertelig velkommen på min nye blog :)

    SvarSlet

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.